En grym dressyrträning.

Idag var jag iväg på dressyrträning för min tränare Monica. Det gick verkligen super bra, tränade mycket på att få henne under mig, och få igång alla muskler, hon var väldigt trött efter träningen, så hon fick en massa godis, hon jobbade verkligen på så himla bra. Riktigt stolt att få vara ägare till en så här ståtlig ponny. Nu på Onsdag ska vi träna igen för Monica, få fram ännu mer av min fina ponny. 
Så klart filmade vi ju "hela" ridpasset, men jag lägger ju inte upp hela filmen för då blir det ju värsta långfilmen, men jag har iallafall klippt ihopa en liten film för er som vill se hur fint hon gick. 
Fick dressyrbenskydden igår av mamma, happy <3
 
Outfit.
Ryttare.
Spooks Väst och kofta.
John Whitaker hjälm. 
KL t-shirt. 
 
Ponny.
Oranget Schockeöhler.
Vita dressyrskydd. 
 
Filmen 
 
Var ju och hopptränade i Tisdags med ju. Men inte skrivit så mycket om det, inte orkat haha. Men imorgon kommer både film och text om vad vi jobbade med och allt sånt.
Ni får ha det så bra så länge, imrogon blir det upp runt 08:00 och åka till DagstorpsRF för att träna lite fälttävlan.
Ska verkligen bli så kul, om en vecka ska vi på våran första hopptävling en Pay And Jump. 
Skulle igentligen hoppat 1m och 110.
Men imed vi missade en gång hos min tränare så tog jag 90cm och 1m. 
Sen där efter blir det fälttävlanstävlingar. 
LÄNGTAR. 
Ha det så bra, puss.
 
Gulligt typ..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni är så grymt fina!!! <3

2013-04-14 @ 00:35:34
URL: http://sandbytjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0