Fotobomb med massa olika bilder på mig och Jullan.

Tänkte ta och visa ett par favorit bilder på Jullan och mig. 
Mellan 2-3 bilder av varje fotograferingsdag typ. 
Och lite information om bilden.
 
Är ni redo? 
För det är jag.
Lets Go.
 
 
Bilderna är ifrån oktober månad. Min kära vän Kajsa Lindblad tog dessa fina bilder.
Dessa två bilderna hann jag tyvärr inte redigera, men ni har säkert sett dem sedan innan och då var dem redigerade. Detta var första gången Kajsa tog bilder på mig och Jullan, då hon fick en del bilder som var mindre bra, men hon fick två fina bilder i galopp som då är väldigt svårt att fotografera i. Älskar dessa två bilderna.
 
 
dessa bilderna togs i februari. Ännu fler bilder som Kajsa Lindblad har fotograferat. Dessa blev tre av många enormt fina bilder. Hon fick super fina lägen i bilderna och gillar dem skarpt. Den översta bilden gillar jag super mycket, älskar ljuset i bilden och hur hon verkligen fick den så där klockrent bra. Gillar även profilbilden mn även den sista bilden här, den är min största favorit. 
Blicken, steget, formen, ponnyn, ja allt. 
 
 
lLite bilder som vi tog nu i början av April månad. Pappa fotade oss för första gången. Tyckte faktiskt bilderna blev helt okej, även om där blev en hel del failade bilder. Men man kan inte begära så mycket när man inte fotat så mycket innan. Men gillar hennes gulliga och glada öron här, och vårat sammarbete. 
 
 
Och här kom mina absoulut bästa bilder på oss, och dem klaraste i skärpan. Pappa som fotade. Gillar dessa extremt mycket, har inte någon större kommentar om det men jag älskar dessa bilderna. 
 
Här fick ni en så kallad bomb med lite bilder och text under om bilderna och vem som fotade. Jag gillar nästan alla bilderna lika mycket, och fler bilder ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0