Haft lite paus men nu är jag tillbaka.

Hej eller hur man nu ska börja skriva efter att ha haft en liten bloggpaus.
Jag kan ju säga som såhär, att inte så himla mycket intressant har hänt nu dessa dagarna, ridigt Jouline varje dag, tränat mycket i padocken för att hitta in fler knappar. Jouline går verkligen super fint nu om dagarna, älskar att komma till stallet och veta att jag ska rida, för hon är helt underbar att rida.
 
Pappa har nu börjat fota mig om dagarna. Han är faktiskt väldigt duktig, så nu kommer det att komma ännu fler bilder på mig och Jouline när vi rider.
 
Ni kan få en liten bild från gårdagens ridpass. 
 
Ha en bra kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Linda bolin!!

Sååååå fina :D

2013-04-10 @ 21:03:11
URL: http://lindabolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0