En härlig våffeldag.

Vaknade imorse av enorma ruggsmärtor. Vet inte vad som hänt men, men. 
 
Snöade som in i imorse. Inte alls kul, men sån tur var så kom solen fram upp med dagen. Vi stack till stallet och mamma fixade i sadelkammaren med en massa saker som skulle säljas osv, Så jag tänkte att jag skulle göra allt klart i stallet till ikväll så vi slipper det. Pappa hämtar mig snart och då ska vi släppa in hästarna. 
 
Mamma och jag stack sedan efter stallet till affären och handlade lite. Vi köpte lite glass och våffelpulver. Som alla vet så var det ju våffeldagen. Och då åt vi lite våfflor när vi kom hem, och så klart Carte Dors glass, extremt gott. 
 
Nu sitter jag vi TV och tittar på någon serie. Tråkig. Ska nog ta lite glass nu innan pappa kommer. 
 
Jag har inte haft så mycket blogglust denna veckan eller ja månaden. Jag har verkligen inte vetat vad jag ska skriva om så, ja lite blogg torka. Min blogg har ju fått en massa nytt. Därför vill jag tänka lite om det är några ändringar som ska fixas. Men har moblerat om bland kategorierna och funderat på veckans uppdate. 
 
 
Imorgon ska jag förhoppningsviss rida. Blir lite trav arbete i padocken. 
 
Mer uppdatering kommer ikväll. Ni får ha det så himla bra.
Puss haj. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0