Första skoldagen denna veckan.

Kom precis in genom dörren. Var i skolan idag. Första skoldagen på hela veckan, känns skönt att fått vara ledig i måndags och att bussarna var inställda igår. Igår skulle vi haft nationella i NO men det slapp vi och har det på Fredag istället. Har pluggat en del på det  i skolan och lite i Måndagsnatt. 
 
Nu har jag fickat med mamma. Ätit hennes goda kanelbullar som hon gjorde igår. Och nu ligger jag i min säng med datan i knäet och hade tänkt sova en blund tills pappa kommer hem så vi kan åka till stallet och fixa. Vi ska endast mocka och fixa vatten sedan blir det hem och äta. Mamma jobbar i natt, antar kvällen kommer bli tråkig.. 
 
jag vet verkligen inte vad jag ska skriva eller uppdatera bloggen med just nu, har lite bloggtorka. Så ikväll hade jag tänkt lägga upp det första inlägget på "tips" kategorin. Kommer även länka en blogg ikväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0