Robin Stjernberg - Scars

Sitter just nu vid datan och tänkte att jag hade ju lite tid över för ett inlägg innan jag går och sover. 
 
Såg i tidningen om en tjej på 13år som tog livet av sig för nätmobbning. Helt sjukt att folk har mage för att gå på andra. Att kunna förstöra andras framtid och liv. Tycker det är helt sinnesjukt. Stackars tjej. Usch. 
Vila i frid, fina lilla tjej. 
 
Jag satt och kolla runt på youtube på låtar med Robin Stjernberg. Hitta en helt otroligt "fin" låt. 
Man ser mobbningen i "text/sång" och video. Från olika perspektiv. Mådde verkligen skit när jag såg videon till låten. Man fick verkligen tårar i ögonen. Dessa oskyldiga människor, som blir utsatta. Usch. 
 
Skulle kunna skriva en lång text om mobbning men inte här och just nu. Orkar inte riktigt det nu. Finns en hel del att säga om det. 
 
Men iallafall här får ni låten. Usch. Så bra låt, att man börjar gråta. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkligen gripande. Fint inlägg

2013-03-21 @ 00:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0