Skryt? Har man en grym ponny så har man.

I söndags var jag iväg och hoppade som ni läste i Måndags. 
Det gick verkligen sjuktbra. Hoppade lite sockerbitar och små hinder men på slutet höjde vi mer och mer. Totalt hoppade vi 120. Och så klart fick vi det på film. Jag är så himla glad att denna underbara ponny räddar mig i svåra hopp, när vi är för nära eller kommer fel, hon räddare verkligen mig, hon gör allt för mig. 
 
Ponnyn har jag snart haft ett halvår. Det har gått så fort. Mycket har förändrats från början. 
Ska bli kul och se hur långt vi kommer, men jag tror vi kommer fixa detta tillsammans, som ett team. 
 
Kolla marginalen över hinderna, kolla hur hon drar på och tycker det är kul.
Kolla bara på denna underbara ponny, och hon äger jag?!
120 klarade hon som en dans, jag känner mig mer säker nu, vi testade vad vi kunde, hon och jag klarade det, nu har hon vissat att det går, och att hon kan. 
 
Studsträning på detta för att få mer ryggteknik och mycket andra gymnastik övningar, gud vad bra detta kommer bli. 
 
Se och njut min kära läsare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0