Jag hade tänkt

skriva lite info om mig själv hehe :)
 
Jag är en tjej på 14 år ( fyller 15 i november ). Jag går skolan i anderslöv, på Väståkraskolan. Om exakt en vecka börjar vi skolan efter att ha haft ett extremt härligt lov med mkt värme och mkt kul. Mitt stora intreddse är hästar.
 
För exakt 1 ½ månad sedan var vi tvugna att ta bort min älskade häst Karlsfälts Puccini. Saknar han mer än någonting annat på denna jord. Han var en c-ponny på 8år och var en allround ponny han tävlade hoppning, dressyr och även fälttävlan. Han hade en enorm kapacitet i både hoppning och dressyr. Redan som 7 åring var han på sitt första meeting kom 5 i hela A-finalen Lb+5 (95cm) och debuterade LA ( 1m ) i ribbersborg ( Malmö City Horse Show ) med ett bra resultat!
 
 
 
För ett år sedan sålde vi min fina sagoprins Salsa. Han är en welsh ponny på 16år. Vi köpte han när han var 11år. Och hade han i 4 år. Jag tog han från LD ( 60cm ) till LA+5 ( 95cm ) med placering. Han var även duktig i dressyr vi tävlade upp till LA:1 i dressyr med toppen resultat.
2010 kvalade vi till LAG SM i fälttävlan i Örebro. Att få vara i SM i fälttävlan var så himla kul. Det var det roligaste jag någonsin gjort har aldrig skrattat eller haft en sådan glädje på väldigt länge som jag hade då!
Förra året bestämmde jag mig för att sälja min lilla ögonskatt och satsa mera på Putte ( Karlsfälts Puccini ) så nu är han såld till en liten flicka på 8år och han trivs sååå himla bra!
 
Även på min fritid så länge jag inte är på tävlingar så brukar jag umgås med mina vänner.
 
 
Jag har även en katt vid namn Hugo Bozz. Han är 2 ½ år gammal och är en Burma och Norsk Skogskatt. Bozze kallar vi han för och är världens bästa!
 
Ja det var någ allt kommer även berätta en hemlis om ett tag men det får vänta hihi!
Ha det bra puss och kram!
 Bilden ovan Karlsfälts Puccini !
Bilden nedan Salsa !

Kommentarer
Postat av: juliana och shellen <3

fan vad häftig bästavän man har va <3 <3 <3 <3 jag menar em nästa <3

Svar: Haha Jadå :DSkulle bara ditt och titta så jag har fotat en hel del och det kommer alldeles strax upp på bloggen!
Frida Olsson

2012-08-12 @ 17:18:30
URL: http://teamswedenelitedressage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0