Lite fråger jag har fått.

Mål med bloggen? Mitt mål med min blogg är att få en gämn statestik och fler kommentarer. Jag tkr det är väldigt kul att skriva och lägga in bilder om vardagen, mina ridpass osv.
 
Mål med ridningen? Mitt mål med ridningen är inte att hetsa till SM. Jag tar det lugnt det får gå som det går om man kommer till SM är ju det skit kul, men jag är en tjej som gärna sköter mig själv inom ridsporten jag tar det lugnt. för 2 år sedan var jag ju med i SM i fälttävlan. Det var inte bara kul att rida där utan all gemenskap man hade i laget, våra kvällsbus, osv.
 
Bästa ponny du haft? Jag brukar inte jämnförra mina hästar. Jag är glad för individen jag har och satsar allt på den. Mina hästar har varit väldig olika i all ridning. Salsa han var trög men gjorde alltid sitt bästa han var alltid possitiv till saker o ting.
Putte var mer speed ponnyn som älskade att hoppa och gjorde även här sitt bästa men han var väldigt sjurig när han inte fick som han ville.
Salsa kan gå hur långt som helst i dressyren o terrängen. men hoppning hade han sin gräns. men man vet aldrig var den lilla sötaponnyn kan förvånna, en dag kanske han kommer högre.
Putte var mer hoppeponnyn hoppade redan LA som 7 åring med inga problem vi hade tänkt starta MSV med han. dressyren hade han oxå en enorm kapacitet. Han tyckte inte alltid det var kul men han försökte.
terrängen ja han var super duktig och tyckte det var jätte kul, men han var nog mer hoppeponnyn.
Salsa och Putte går inte att jämnförra älskar dom lika mkt och är lika bra.
 
Äppel/päron? Päron  
 
Unika per dag? runt 80 typ :)
 
Bästavän? :)<3
jag har en heldel bästavänner inom parantes ( bra vänner )
mina vänner är bra på alla dom olika sätt älskar alla lika mkt finns inte nån som betyder mindre eller nån som betyder mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0