Snabbis inlägg..

Hej söta läsare. Filmen som jag skulle lägga upp gick ju inte så klart. Har pratat med en kompis som kanske gör en youtube sida ikväll till mig. om inte filmen kommer upp idag kommer den upp så snarast som. Hur har eran dag varit idag då?
Min dag har varit helt okej faktiskt vi har haft 3 chill dagar i skolan så det var inte så mkt vi gjorde vi hade genomgångsdag i måndags och i tisdags hade vi Film och brännbolldag. och idag har vi haft aktivitets dag. Och såg även slut filmen vi började på. Annars har dagen varit helt okej, vi slutade 14,20 typ så nu sitter jag här vid datan och blogga en massa haha och kollar även mina fina vänners bloggar. Men ni får ha det så bra mina fina läsare så hörs vi senare idag eller imorgon. Något specillt ni vill jag ska skriva om ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0