Svar

1. Vad heter din bästavän? Jag har många vänner som står mig extremt nära, men personerna vet nog vem som betyder hehe :D
 
2. Viken skola går du på? En skit skola vid namn Väståkra skolan :D det är den byggnaden när man kör in i anderslöv vid preem maken typ :)
 
3. kan du göra videoblogg ? Ja kanske det fast lite längre fram hehe måste ha något intredsant att berätta om först :D
 

 
this or that! 
godis/glass  Godis är ju gott men tror glass är bäst ändå hihi :D
 
sommar/vinter  Ja asså på sommaren är det ju skönt att det är varmt och så men om det blir för varmt vill man det ska bli kallt som vinter men när det är för kallt så vill man det ska vara sommar, hmm detta var svårt.. tror jag tar sommaren ända :D
 
hund/katt  Jag har haft hund två stycken men just nu har jag katt men vill ha hund, men tar katt bara för han är bäst, önskar att få en mops tihihi :D
 
hoppning/dressyr/fälttävlan hoppning är kul, dressyr är kul och fälttävlan är livet jag väljer fälttävlan :D
 
Det var en liten del av frågerna hehe men hörs pussen hej !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0