TÄÄÄÄÄÄVLING!

Har bestämt att anordna en tävling.
Tävlingen går ut på att ni ska kommentera min blogg och svara på följande fråger..
 

FRÅGERNA
  • Vad skriver du om på din blogg ? 
  • Hur många bloggar har du haft ?
  • Vilken blogg gillar du att läsa välj ?  3 olika bloggar.
  • Varför vill du vinna ?
  • Vad är målet med din blogg ?

 
När du svarat på dom 5 frågerna skickar du in din kommentar och sedan kommer vinnaren låtas ut ikväll kl 20.00 eller imorgon kl 19.00.
 
det ni vinner är...
Bli länkad
Bli intervijuad
Och även en liten text om vad jag tycker om din blogg :D <3333
 
SPRID NU DENNA TÄVLINGEN PÅ ERAN BLOGG OCH HÅLL TUMMAREN FÖR ATT NI VINNER !

Kommentarer
Postat av: Jacquline carlström

Hej frida, jag är med och tävlar! :D

frågor:
1. jag bloggar med min bästavän, och på vår blogg skriver vi om allt mellan himmel och jord.

2. 4 st, 5 med denna jag har nu

3. blandannat din, Nellieberntsson.se & powerpony.blogg.se & mååånga fler!

4. hih, de är kul att vinna! :D

5. vi har inga speciella mår, ena målet är väl att vi ska ha bra statisk varje dag:)

kram! :D<3

2012-08-23 @ 17:13:13
URL: http://starsjumpiiing.blogg.se
Postat av: kajsa

min vardag, mode träningar... etc!
3, men har bara en för tillfället!
annais.blogg.se
kenzas.se
caty.nu

gillas alltid med lite mer läsare :)
att nå jättelångt ;) att många mer läser den och får insperation av den! eller ideér!

2012-08-23 @ 17:16:16
URL: http://kaisass.blogg.se
Postat av: michoooo

1.typ allt.. hästar, vardag osv ;) ..
2.as många ;) . har fortfarande dom men har glömt vad typ alla heter :D och vilken bloggportal jag valt ... ;) (yeeeesss)
3. Nellie Berntsson, Domis och din typ :)
4. För att jag är bäst och för att du är min bästavän (haha, nä men jag vet inte, typ så) ;) men kul med intervju och sånt där ja!
5. Har inget mål direkt :) jag bloggar inte för alla läsare och kommentarer, bloggar mest för att det är kul (ibland) och när jag inte har något att göra ;) <333333 puss

2012-08-23 @ 21:22:09
URL: http://michanochrappe.blogg.se
Postat av: Sanna

1: på min blogg skriver jg mest om hästar, mina träningar tävlingar osv.
2: vet inte riktigt, runt 4, men jag har bara en nu.
3: din såklart, korneliias, Nellie osv
4: för det är kul att vinna :D nej men, jag vinner aldrig så jag får prova mig fram hela tiden :(
5: målet med min blogg är inte så speciellt, men jag vill kunna kolla tillbaka i bloggen och se hur mycket man utvecklats tex med hästarna och så.
Puss bästavän, älskar dig!! <333343333

2012-08-23 @ 21:31:35
URL: http://Sannawihlborg.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie

Jag är med! :)

1. På min blogg får man följa mig och mina tre ponnyer i vardag, träning och tävling! :)
2. Bara den här :)
3. Din, ponnysanning och kissies ;)
4. För att det skulle vara kul att bli länkad och att få veta vad du tycker om min blogg :)
5. Jag har inget direkt mål med min blogg, men isåfall skulle det väl vara att få lite högre och stadigare statistik, och se till att uppdatera bloggen bättre och med mer intressanta inlägg :)

Kram :)<3

2012-08-24 @ 07:18:56
URL: http://gondich.blogg.se
Postat av: Olivia

Meningen med min blogg var att skriva om min och mitt halvblods utveckling på tävlingsbanorna och som vänner. Men nu handlar den ist om min vardag, att bo på internat och om arbetet med att återställa en skadad häst och hur det blir om ett halvår när han kan börja ridas efter skadan. Jag har väl haft ca 10bloggar totalt men nu har jag hittat rätt:) En av mina favoritbloggar är Sannas blogg: http://sannawihlborg.bloggplatsen.se/ Det är en intressant blogg om henne och hennes hästar:)

Sen läser jag inte så många bloggar mer än din blogg och Kaisas och Ericas blogg http://powerpony.devote.se/ Som även den handlar om dem och deras hästar:D

Jag brukar inte vinna direkt men jag älskar spänningen precis innan vinnaren presenteras:) En härlig känsla ^^

Målet med min blogg är att personer ska kunna följa mig och min häst Toscij Dance när vi utvecklas tillsammans. Även att kunna tipsa andra om andras blogga, olika knep och trix i hästhållning och lite annat intressant:) Med andra ord att underhålla lite fölk^^

MVH Olivia Jönsson

2012-08-24 @ 23:57:16
URL: http://halvblodsryttare.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0