Veckans häst!

Hade tänkt skapa en ny tävling..
Tävlingen är veckans häst.
Ni ska kommentera eller skriva till min email och berätta om eran häst som ni har eller har haft.
Ni ska berätta varför hästen betyder just så mkt för dig och varför du valde den hästen.
Jag väljer inte ut den finaste hästen, utan jag väljer ut den som skrivit den finaste texten och så.
Ni ska inte bara skriva ett par menningar utan ni ska skriva ett par rader.
Hoppas ni ställer upp nu!
 
 
Kommentera om ni har några fråger!
 
 

Kommentarer
Postat av: michelle

jag har mejlat dig!!

när avslutas tävlingen? :) <33333

Svar: jag avslutar den antingen på måndag eller tisdag:) <333333333333
Frida Olsson

2012-08-25 @ 14:15:43
URL: http://michanochrappe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0