2 december och det är 50 cm med snö redan.

Imorgon är det skola. Tro det eller ej men det ska bli kul. har inte varit där på en vecka. Skönt men nu vill jag tillbaka till mitt goa gäng.
Imorgon har vi ju roliga lektioner så det blir chill.
Idag när jag skulle rida så ja hur gick det ? typ skit. Hästen tyckte inte om snön imed det satte sig som 2 meter höga styltor. Nä asså det gick inte. Så imorgon ska pappa iväg med däcket få det fixat och sedan blir det ridhu för våran del. Så jävla trågigt med detta förbannade vädret. Hatar snö hatar hatar hatar. Pappa klämde någon bild idag, som blev väll hyfsade. Vi filmade oxå, men nä inget bra. Red typ i 15 minuter mer gick inte, Jouline titta på pappa precis som måste jag?
Men fin var hon idag iallafall jag klämde någon bild med system kameran iallafall. Blir nog massor med bilder denna vecka imed träning i ridhus hoppas jag. Har någon fråga jag ska ta upp senare under dagen. Ha det bra.
 
PoK.
 
Ingen vacker vild med jaja,,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0