Alla har vi ett mål men jag har sex stycken mål.

Igår snackade jag ju om mål, höga mål och saker du vill uppnå. Jag tänkte ta lite och berätta vad mina mål med Jouline är.
 
Mitt stora mål med Jouline som jag vill uppnå är SM i fälttävlan. Hade varit så himla kul. Det är en tuff väg ditt men som sagt det är ett mål. Jag vill gärna vara med 2013 men om jag inte blir det, så skitsamma har ju fler år.
 
Sedan har jag fem andra mål med henne.
 
1. Fälttävlans DM.
2. enstjärning fälttävlan.
3. Hoppa LB med henne.
4. Fina dressyr runder.
5. Ha roliga dagar tillsammans.
 
Två av målen här är ganska stora men det är ju ändå ett mål som jag vill satsa på, man får helt enkelt se hur långt man kommer.
Det allta största målet är att alltid har kul med henne och göra sitt bästa, man kanske inte änns kommer halvvägs men man vet att vi har kämpat gjort vårt bästa och haft så himla kul ihopa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0