Denna känslan kan man inte mer än att älska till tusen!

3,2,1,NU.
 
Den känslan att höra människorna som står längst banan att räkna ner, att vrålla och skrika på en ända in i mål, höra hur dem puchar. Det kallar jag tävling. All gemenskap, bangången, allt är helt obeskrivligt. Den känslan är poeskrivlig!
Alla är så underbara, alla hjälptsåt. Stöttar och alla vill att det ska gå bra. Man kan säga GRATTIS och LYCKA TILL, om den ena vinner och det själv har inte funkat så kan man säga grattis. Nä asså fälttävlan är verkligen helt underbart, gud vad jag längtar till nästa år då både jag och min fina guldklimp ska ut och visa vad vi går för. Vi ska visa att hon kan och jag. Min underbaraste, gud vad vi ska ha kul tillsammans, vänta bara tills vi står i startfållan och tiden räknas ner 10...5.4.3.2.1 KÖR. Nu räknar vi ner dagarna till detta året är över så vi kan komma ut på träningsbanan i mars och sedan ut på tävlingar.
 
Detta är det vi vill.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0