Efter en härlig semester är man hemma hos sin fina tjej igen.

 
Kom hem igårkväll ifrån tyskland har haft det underbart skönt. Fått en massa presenter. Kommer berätta mer om dagarna där imorgon.
 
Idag red jag på Jullan efter vilan imed vi var i tyskland. FY FAN vad pigg hon var. Bockade lite och var en aning stark men fy vad fint hon gick. Så klart har jag filmat och kommer göra en liten film nu ikväll om jag får tiden att räcka till. Red henne först i låg form. Hobbade med att få med bakbennen och ha ett bra tempo. Padocken var helt okej, lite hög i mitten men fyrkantspåret var helt okej. Jullan var verkligen sjukt fin. Lite bocksprång hit och dit var bara kul.
 
Jullan har även blivit störtförelskad i Benny.. Dem gnäggar på varandra varannan minut och nosar på varandra varje gång dem går förbi varandra. Mina sötnosar.
 
Igårkväll spenderade jag kvällen och natten med att snacka med Cecilia. Underbart kul, speciellt att hon orkar med mig imed jag hade min trötta humor och typ höll på att somna på tangentbordet..
 
Men men ni får ha det bra så bloggar jag mer om filmen sen. Och lite nyårstankar.
 
PoK Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0