En helt otroligt bra dag!

Tjena bloggen, Eller vad man nu än säger. Denna veckan har gått så jäkla fort. I (12/12)  hade vi Lussebandy. Vi var där fram till 00.00 så det var kul. Vi kom 2:a på hela väståkra skolan. Så jävla bra är ni!
I torsdags var det ju Lucia. Inget märkvärdigt. Och igår var det en vecka till jul + en vecka till Tyskland. Ska bli så skönt att komma iväg och tänka på något annat ocg framför allt vila upp sig till ett nytt år. Det behövs verkligen. På Måndag har vi städ dag. Och på Tisdag har vi speldag och filmdag. Och på onsdag slutar vi.
 
Imorgon.. tro det eller ej.. men pappa ska fixa transporten så den antagligen hinner bli klar i mitten av nästa vecka. Jouline har stått i två veckor nu, för henne är det nog skönt men inte för mig, vill gärna hålla igång henne så mycket som möjligt, men imed all snö kom så var det faktiskt inte så mycket att göra åt det. Men OM nu pappa blir klar med våran transport kommer vi vara i ridhuset och träna lite och hoppa och så. Ska bli riktigt kul. Har inte hoppat på hundra år känns det som.
 
Imorgon är det söndag.. Ja ingen vanlig söndag utan den sista söndagen för detta året då man ska känna.. FAN DET ÄR SKOLA IMORGON. Sista allra sista söndagen då vi kan känna så för detta året. Detta kallas skoltrött till max.
 
Idag var vi hos några goda vänner i ridsporten. En underbar liten familj. Dem hade precis fått en liten bebis som är 4 månader så himla söt. Fick bära han och ja shit så himla söt, en underbar liten kille. Han var otroligt lugn och snäll och otroligt glad. Han hade hela tiden ett leende på läpparna. När jag bar han klammra han fast sina pyttesmå händer i mitt hår och huvudet mot min kind, smälter!
Lilla bebisen<3
Kommer träffa han oftare nu hihi. Favorit killen såklart!
 
Vi var hos dem runt 12.00 och kom hem runt 15.46 eller något. Det är en fälttävlans familj som varit med på dem flesta stora tävlingarna. Otroligt goa och snälla är dem. Ska bli kul att rida hennes storhäst i sommar ( asså rida ut med henne (ägaren) då och ha super kul. ) det roligaste är ju att han är över 1.80 en bamsekille.
 
Idag hade jag markträning med Jouline. Gud vad kul hon tyckte det var. Har lärt henne ett litet trick nu oxå i smyg hihi, puss har jag lärt henne, Nu det första hon gör i hagen och i boxen är upp med mulen i huvudet och så gör jag ett pussljud så får man sig en liten gullig puss. Idag var det lite jobbigt att gå i snön imed där är närmare 50 cm så man fick dra sig fram.. Tonita var jätte duktig idag, red henne typ 10 meter. Hon är riktigt lydig nu faktiskt, hon lyssnar på halt, trav och stanna. Super duktig. Ja som sagt hästarna har varit duktiga.
 
Nä nu ska jag fortsätta in i min Sims värld och lata mig lite sedan ska jag sova. Är trött som ett as.. Ha det bra så länge my lovers.
 
PoK
Finaste tjejen
i upphopp.<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0