Frida en trött tjej på en lördag.

Tjena bloggen sitter just nu och lyssnar på extremt härliga låtar på youtube. Underbart.
Som jag sa igår så skulle vi ha gäster. Så jag stack upp och var lite osocial vid datan. Dagen har varit så där. Inget vidare väder. Har bara varit så skit kallt som det bara kan bli. Jouline var super duktig på markträningen igår. Hon var i stora hagen har aldrig tränat att ta henne där. Och aldrig iheller att ta henne först men det gick utan problem, min fina tjej.
 
Maten idag har varit super, hade stor buffe och så. Imorgon ska vi till jordberga på sådan marknad eller något. Ska väll bli kul. På måndag ska sista inlämningarna in för att betygsättas.
 
nästa vecka den 12 ska vi ha lussebandy. Kommer vara i skolan och heja på min underbara klass. Hoppas nu vi vinner skiten. Vi kommer ha awesomes tröjer. Vi kommer lätt vinna, iallafall på bästa lagspelet. Jag kommer inte vara med för ja jag vill helt enkelt inte imed jag inte änns kan hålla i klubban, typ goodluck där Frida. Vår klass består av ett gäng grymt duktiga killar och även tjejer. Vi kommer köra skiten av alla.
 
Förra året kom vi 2a eller 3a. Så grymma ni var asså.
 
Nä nu ska jag skypa lite och tänka på något kul jag kan skrive om. Nu har jag tagit bort 2,997 bilder på mobilen, känns skönt att få gjort det så nya bilder kan fotas. Hoppas ni har haft en bra dag.
 
PoK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0