Longeringsdag

 
Dagen idag har varit utmärkt. Vaknade runt 10 gick upp och tog lite frukost och såg två filmer. Sedan bytade jag om då var klockan redan 14 så det var in i bilen och köra till stallet. Imed det nästan var mörkt så blev det att longera henne lite så hon fick röra sig. Putsade även lite ytav hennes utrustning till imorgon, klippte hovskägget, mennen, och getskägget haha.. Sedan var hon klar, så tog jag tag i den lilla och longera henne en stund i mörkret. Första gången hon blev longerad så hon var duktig. Traven går utmärkt bara gallopen som ska sitta så hon orkar.
Körde även markträning med henne och så, första gången vi gör det utan hjälp nu. Lite godis och spatserande så gick hon sedan bakom mig som en hund, duktig liten tjej ( Tonita då ).
 
Imorgon kommer Tonita få vila tror jag och Benny kanske jag kommer longera får se hur jag gör.
 
Och imorgon är det en stor dag, VI SKA HOPPA. Pappa fixar däcket imorgon sedan bär vi av till ridhuset och hoppar ett par skutt.
 
 
VILL NI HA FILM ?? KOMMENTERA DÅ DET!
 
 
Linda och Jullan får stå för bilderna!

Kommentarer
Postat av: felicia

Fin blogg!!!!!
Kolla min någon gång o var gärna med i min frågestund :)

2012-12-30 @ 23:39:41
URL: http://feliciaenderborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0