Min fina tjej.

Asså shit så jävla fin hon var igår. Red först i låg form så hon bara fick gå. Sedan taggade hon upp och jobbade as fint med bakpartiet och framdelen. Hon använde högt och alert steg. Så jäkla fin var hon.
En stor stjärna till min egna stjärna.

Sedan hade jag tid över så jag gick ut i mörkret och tog in Benny och gick in ned shettisen och longera henne så hon fick röra sig. Hon var oxå väldigt fin, dampa lite först med bockningar och lite stegringar men sedan funka de utmärkt. Idag testar jag stora linan och lite övningar och så. Min lilla bebis Töntinita <3

Riktigt bra dag var de igår. Och hoppas dagen idag blir lika bra.

Kommer även rida Jouline ju men kommer bara skritta ut, warm up. Imorgon blir de hoppning på schemat, vem vill jag filmar!?



Bild på Tonita. Kommer ta och klippa henne en dag och göra vid henne, hon liknar en björn.. Haha nä men en bild ifrån hagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0