Ska rida nu på J

Hejsan bloggen. Igår fick vi jullov, så himla skönt. Är påväg till stallet nu för att skritta ut på henne en sväng, ska bli skit kul, måste få snacka ut lite med henne, med en redig tjej hehe.

Imorgon kommer jag skritta ut igen och kanske longera henne i padocken får se eller så rider jag henne. Om hon var pigg innan är ju frågan hur hon är idag? PIG SOM FAN.

Sedan lördag och söndag blir de hoppning, nervös så in i helvete, har inte hoppat på ett år och känner mig lite ringrostig. Om de blir bra hopp och så, då kommer jag att lägga upp en film på henne när vi hoppar :)
Hoppas ni vill de. Kommer bli sista ridpasst på söndag innan vi åker till Tyskland på måndag morgon, så inte lönt ni skriver på tisdag-fredag imed jag inte kan svara.

Men ha en bra dag, kommer Kkkkkaaaaaannske upp en film på Tonita shettisen i stallet och en på Jullan :)

Ha de bra.

Btw. Lockade håret igår blev nöjd gjorde de med plattång. Kommer önska mig en locktång i julklapp nu hehe.


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv. du får se :) Men fett söt du är! :o

2012-12-20 @ 21:57:42
URL: http://pownietjejernas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0