The winner.

Denna dagen kommer jag alltid att minnas. Denna dagen kommer jag aldrig glömma. Sista dagen du var på jorden, sista ritten på jorden, sista glädjen. Allt den dagen var från glädje och kände aw min lilla ponny. Men sedan kom tårarna och då mindes jag att jag aldrig mer skulle få se dig. Detta var din sista dag, och min sista dag för att se dig. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna.

Kommer igåg att mamma och pappa stack iväg för att handla eller något jag skulle igentligen åkt med men jag valde att inte göra det utan att jag stannade kvar i stallet och satte mig framför honom, det kändes som han visste vad dom var pågång. Vi satt och myste i flera minuter. Denna stunden med dig, din mule i mitt hår och jag kände din doft. Jag saknar dig gubben. Mer än orden förklarar
 
Sista ritten. Sista dagen. Sista minuterna med han. Sista gången jag såg han.
Inga kommentarer på längden tack.
Saknar dig. Ibland kan inte tankarna sluta. Vart är du, vart finns du nu.
Älskar dig.
Våran legend, våran prins, min hjälte, våran vinnare.
 

Kommentarer
Postat av: jessica w

så sjukt coola stövlar du har!

2012-12-03 @ 08:20:15
URL: http://jessiewadst.blogg.se
Postat av: .

det var ju synd att inte alla fick ta farväl till han som du gjorde..

2012-12-03 @ 21:42:56
Postat av: Jessica Wadst

nu är där filmer uppe på melis och lite mer uppdatering ;)

2012-12-03 @ 21:58:58
URL: http://jessiewadst.blogg.se
Postat av: Nora

Började gråta seriöst.. Hjärtat<3

2012-12-14 @ 13:08:28
URL: http://norawestrup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0