ÄNTLIGEN!

Hejsan allihopa. Har haft super dålig bloggning nu men har gaft jobbiga veckor nu och en massa sånt så har inte haft suget att vilja blogga. I Måndags skritta jag ut Jouline i mörkret och i Onsdags försökte jag rida lite på gräset i mörkret men hon var väldigt spänd och så jag valde att avsluta för jag var själv väldigt spänd och så.
Imorgon är det 4 dagar tills man blir 15 år. Så imorgon kommer släkten hit och firar mig. Kommer uppdatering på alla saker jag fått.
 
Imorgon blir det att rida ut en långrunda men lite galoppövningar. Ska bli kul nu att få rida på dagen pch inte på kvällen.
På söndag ska pappa äntligen ta transporten till jobbet och laga den, sedan nästa vecka blir det ta hästen och köra upp till ridhuset och hoppa!!
Snacka om att lilla jag blev glad när pappa nämnde det.
Vill ni ha film så kommer det såklart upp på VIDEFYME. Hoppas ni nu vill ha film. Men nu ska jag checka lite bloggar sedan blir det bloggen igen hahah. Ha det gött min underbara läsare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0