Bara 3 dagar tills den stora dagen

 
Hejsan bloggen.
Idag firades min födelsedag med släkten, fick super fina saker. Pengar så jag kan handla till finaste Jouline, Kläder, goddiiiiss.. !, Versage Parfym. Ja en massa annat. Blir även firad på fredag nästa vecka med två av mina närmaste vänner i klassen. Sedan blir jag firad av mamma och pappa på onsdag.
 
Dagens ridpass var sådär, hon var på helspänd, ville bara galoppera, och jag ville ju inte det utan jag ville ju rida markarbete, men Jouline fick sin vilja igenom och fick ta en tur på längan och springa av sig, sedan var hon coollugn igen, men ridpasset blev stirrigt och jag blev sen hem imed gästerna kom kl fyra.
 
Dagen förutom allt underbart firande och en underbar dag med hästen har väll dagen varit från och till.,
 
Imorgon är det en ny dag eller ja idag är en ny dag, men nya äventyr undra vad som väntas då.
 
Imorgon blir det nog skritta ut en sväng jag får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0