Blir snabbt mörkt nu!

 
Hej bloggen. Denna veckan har inte alls varit någon bra blogg vecka men sånt är livet ibland. Idag har jag varit i skolan. Dagen började super dåligt mer försovning och allt men jag kom till skolan i alla fall. Skolan var väll helt okej, mer än att det gick väldigt långsamt. Efter skolan tog jag bussen till stallet och gjorde vid Jullan för en liten ridtur innan mörkret tog över himlen. Jouline var lugn och fin under dom 30 minuterna som jag red henne på. Imorgon Ska jag nog ta en skritt tur men om marken inte är hall så ska jag nog ta en tur på gräset. Vi behöver all tid vi har.
Jo jag hoppas videon var okej, men nu ska jag göra tidsinstälda och sånt men har en fortsatt bra dag puss haj!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0