Freedom.

Idag var jag inte i skolan iheller. Ville faktiskt ditt idag och imorgon men imed jag blivit värre så blir det att stanna hemma imorgon igen, tyvärr..

Idag skulle jag till gymnasiemässan på Bökeberg och imed jag är sjuk stannade jag hemma och min underbara föreldrar åkte ditt istället och tog reda på allt. Imorgon är det dessutom min födelsedag. Otroligt vad tiden har gått fort, overkligt. Dagen kommer firas med mina föreldrar på kvällen och på fredag ska mina kompisar och jag åka till trelleborg och fira. Detta ska bli så kul. Hoppas alla har haft en bra dag, för det har inte jag  haft imed förkyldningen..

ha det bra!

 
Kan inte sluta lyssna på denna underbara låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0