GAH :D <3

Imorgon är det min dag!
imorgon fyller jag hela 15 år. Känns så himla kul. Imorgon är början på mitt nya liv som 15 år. Dessutom är det 5 år sedan jag fick min underbara Salsa som min egen, underbart!
Tiden har verkligen bara runnit iväg, känns som man inte hinner med alltid. Ibland vill man bara stanna upp i tiden och kunna andas i den härligt stunden du har med någon. Morgon dagen spenderas med att ligga i sängen med Iprem och allt sådant, ingen bra början på sin födelsedag. Kommer även att fira med familjen på kvällen, min busiga mamma har handlat in något fast än att jag sa att hon inte skulle. Min föreldrar är bäst.
 
Har inte ridigt på hela veckan, känns jobbigt ¨, men kan inte göra så mkt i med lilla jag är dåligt med feber och allt. Klassen var på vannigen idag och gjorde något tråkigt..
 
Asså jag har ingen blogginsperation haha.  Men aja, kvällen har jag spenderat med mina småsyskon Jacky & Linn  tack för snackarkvällen!
 
Puss och kram nu nu är det snart min dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0