Gud vad glad jag är asså.

Var hemma idag från skolan var skit förkyld imorse, blir ingen skola imorgon iheller tyvärr. Snackade med Linda på facebook för en stund sedan och hon kommer skriva lite om Jouline mer ingående fakta under deras tid tillsammans. Kommer upp på bloggen när den är klar. Har även fått förrförra ägarens facebook och allt sånt så jag har skrivit ett långt meddelande till henne. Kommer kanske upp bilder på Jouline sedan innan hon kom till mig, så spännande detta!
Är så kul att ha kontakt med dem förra och förrförra ägarna extremt härliga människor!
Hade tänkt sova nu, imorgon är det en ny jobbig dag med min förkyldning, men därimot en dag innan min födelsedag!!!
 
GASH ska bli så kul, har inte önskat mig något från mamma och pappa jag har ju fått allt jag vill ha speciellt min fina ponny som jag önskade! <3
Födelsedagen firas hemma med familjen och med mina vänner i skolan och så klart ett härligt ridpass på Jouline ( alltid bästa födelsedagspresenten ). Sedan på fredag blir det iväg med två underbara vänner till trelleborg och äta lite och fira.
 
På lördag ska jag tvinga iväg pappa för att fixa transportskiten, VILL HOPPA NU!
haha desperat men vill hoppa nu, längtar verkligen.
 
Men ajja ha det gött alla pussen haj! <3
 
Är ingen bra på att göra bilder :p <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att bloggen är bra!
Den ända stora ändringen du kan göra är att rätta till så att inläggen inte publiceras två gånger :)
Sen är det ju alltid roligt med en bild i inläggen och filmer så ofta som möjligt!
Gör gärna inlägg med tips och åsikter också, det är kul att läsa! <3

2012-11-27 @ 22:18:13
URL: http://amandapalsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0