Ibland räcker inte tårarna för hur mkt du betyder för mig, exakt allt!

Sitter just nu och bara bölar. Denna hästen var obeskrivligt underbar, enorm kapacitet till allt. Dressyren, hoppning och ett stort ämne för terrängen. Du är det vackraste på i himlen, ingen är i närheten av dig underbaraste!
 
Exakt hela 2012 kan ta sig nånstans. Jag vill bara ta och stoppa ner allt i en svart säck och glömma allt som pågott detta året. Jouline ger mig glädje mina vänner oxå. Men varför ska allt bara försvinna på ett kiik.
Det kändes som det var igår Putte stälde sig på bakbenen och vi var nära att gå över. Allt finns kvar i itt huvud rädslan över att vara i samma situation igen. Jag vill inte det. Jouline är annorlunda hon skulle aldrig göra det. Men ändå.

Putte var den bångstyriga ponnyn som varken ville göra det eller det andra. Vi kämpade nónstop varje dag, vi kämpade oss igenom. Du höll ut din smärta du kämpade till du inte orka mkt längre till. Då fattade jag inte varför du gjorde det men, sedan vi var hos veterinären så ändrades hela min tanke. Han hade ONT. Han gjorde inte det för att vara dum eller att testa mig. Han kämpade, vi kämpade. Kan fortfarande knappt tro att det är sant att du är borta.
Orden ekar än i mitt huvud " HAN MÅSTE AVLIVAS ". Den dagen skrek jag, sparkade på allt i min väg, drog ner rosetterna och lade mig på golvet och bara grätt. Jag var hjälplös. Inget kunde vi göra exakt inget.

Vill bara se dig en gång till i mitt liv, den gången kommer bli den bästa i mitt liv. Just nu vill jag bara försvinna. Då ville jag försvinna när allt hände i skolan, och allt med putte.
Vissa saker måste man glömma men en del stannar kvar långt där inne. En sak som känns bra är att jag harJouline såklart + att dagen Putte gick bort fick jag ett SMS.. Allt har gått bra, han var lugn in i det sista inget stress all gick bra. Då kunde jag säga rest in peace min fina ponny, du visste vad som skulle hända. Du visste att nu avslutar jag tiden på jorden på ett hederligt viss.
Du är min dröm ponny för livet!

Usch tårrarna rinner, kommer alltid hedra dig för den underbara ponny du ÄR!
Glöm mig inte, för du är i mina tankar varje dag.

Ibland känner jag mig inte alls stark med hjälplös..
 
Är glad över att få ha Jouline vid min sida och inte känna mig så himla ensam, Jouline är allt för mig mer än vad man kan tro. Jouline är speciell på ett enormt bra sätt, älskar henne dunder mkt.
 
REST IN PECE!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag hoppas du vet vart du har mig hjärtat?
jag vet hur det känns, och det går inte att beskriva den känslan! det är bara att skriva til mig såfort du behöver prata! jag älskar dig.

2012-11-03 @ 00:37:52
URL: http://eighthooves.blogg.se
Postat av: Jacquline carlström

världens bästa, du vet vart du har mig. Ställer upp dag som natt. Bara att ringa/smsa/skriva, ja vad som helst! jag älskar dig !<3333333333333

2012-11-03 @ 22:14:18
URL: http://starsjumpiiing.blogg.se
Postat av: Rebecca

Bölar lite själv här. Har själv haft en ponny som gick bort -08. Jättefin film!

2012-11-05 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0