Idrottstest imorgon..

 
Hejsan bloggen.
Eller ja hejsan alla.
Idag har dagen vart väldigt chill. Vi har haft lugna lektioner och allt har varit super kul. Blev tyvärr ingen ridning idag för det blev för mörkt så får bli imorgon, en uteritts runda med lite tempoövningar och sånt. Imorgon har vi även idrottstest kallar jag det vi ska vissa upp olika övningar för henne och ja massa sånt.
 
Imorse skulle vi släppa ut Jouline, shiet vad pigg hon var, hon ville helst bara kkomma ut ut ut ut haha. Känns underbart att höra att min älskade ponny gnäggar så fort hon hör mig.
Idag när jag skulle ta in henne körde vi lite tagen haha. Ja det låter märkligt men så var det haha. Ni kan få en film på det någon gång. Hon har blivit väldigt uppmärksam på vad du gör och följer dina rörelser och är super duktig.
Men nä nu ska jag göra tidsinställda för veckan ut och jag ska även ta ett glas oboy nu YUMMIY!
 
Ha de bra.
 
PoK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0