Jag önskar att du är hos mig igen, snälla kom tillbaka.

Jag har allt jag har önskat, det sista jag önskar just nu är att få tillbaka Putte hos mig. Sitta på hans rygg, känna hur underbar han är. Du är allt för mig Putte och kommer alltid förbli det. Jag trodde aldrig detta skulle hända dig. Varför min lilla pojke. Nä gud vad jag saknar dig gubben. Önskar jag fick se dig en gång till. Om 4 dagar är de min födelsedag, önskar du står utan för mitt fönster när jag vaknar, att få känna din päls under min handflata. Snälla gud, varför gör du så här, om du ska göra något rätt så ber jag dig att visa mig min underbara bebis en gång till.
 
Tack Jouline för du finns i mitt liv nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0