Som alla andra i dagens samhälle har ju jag också dåliga dagar men dem dagarna finns inte sålänge jag har dessa två personerna hos mig.

Jag har inte nämnt så mycket om mitt liv bakom bloggen,, i skolan, vänner, tankar utanför linjerna allt sådant. Detta kanske inte är något intressant på det visset men jag vill ändå skriva lite om det.
 
- Jag är en tjej på 15 år. Jag är alltid mån om mina vänner och vill alltid ställa upp för dem. Jag får alltid frågan i skolan. "Varför är du alltid så himla glad, har du inga dåliga dagar?"
 
Haha jo som alla andra ungdomar i dagens samhälle har jag ju också dåliga dagar. Jag försöker alltid vara glad i skolan och försöka hålla mig till ett smile även om smilet är fake försöker jag. Mina vänner i skolan betyder allt för mig, dem ställer upp för mig dem dagarna jag mår dåligt och bara vill försvinna.
 
Två av mina närmaste vänner i skolan ställer upp något fruktansvärt, dem gör allt för mig, vi har våra egna små pratstunder när inte alla ser på, vi kan sitta mitt ute i ingenstans och snacka allt mellan himmel och jord, Vi ställer upp för VARANDRA. Många gånger har det hänt att man öppnar upp sig om sina indre känslor, den sak jag mådde dåligt över under hela 8an var Putte, Jag hade det väldigt jobbigt då, jag visste att "Nu efter skolan ska jag upp till stallet och göra vid till min häst som ska tas bort i sommar, tankarna var hemska" Skolan och hemmet var min frizoon. 
 
Jag visste att om jag behövde gråta kunde jag göra det för dessa underbara människorna utan att skämmas för mina tårar. En av tjejerna går jag med varje dag efter skolan, hon bor 1 minut ifrån där jag har min häst. Vi brukar alltid stanna och snacka om allt och ingenting. Någon gång stod vi i över en timme och snacka om allt. Jag känner mig tryg i deras närvaro, jag känner ett stöd. Vi har ju också haft våra stunder som alla andra kan ha det att ha små bråk men dagen efter löser vi det och kan diskutera face mot face om saken och kan krama om varandra som äkta vänner, vi har aldrig skilts som ovänner. De var dem allra första som fick reda på allt om Putte. Även om inte dem var i en sådan situation kunde dem iallafall få mig glad och tänka på allt annat. Ibland vet jag inte hur jag ska tacka dem för allt underbart dom gjort och gör för mig.
 
Denna veckan har jag inte varit i skolan, men vi har haft kontakten ändå, dem gör mig alltid så pig och på ett glatthumör, utan dem i denna tuffa skolvärld hade jag nog inte kunnat klara en ända dag, inget utan sina tvillingar. Jag har aldrig öppnat upp mina känslor för dem vad jag tycker om dem osv, i skolan bland alla andra är vi VÄNNER, men när det är vi tre, då är vi allt tsm. Jag hoppas att vi alltid kommer ha den kontakten vi har, för jag är inget utan er. Jag vet inte hur jag ska tacka er för exakt allt ni gjort för mig, men ni betyder verkligen mer än vad ni tror, ni bryr er på ett äkta viss, ni säger till mig "SKIT I DEM IDIOTERNA" jag tar vara på era ord och gör det, ni förstår mina känslor.
 
Ni är människor jag kan vara MIG själv, vi kan vara helt crazy tillsammans så alla andra tittar och tänker  "SÅDANA JÄVLA TÖNTAR". HAHA men hallå det är vi som umgås nu och vi är ju täntar tillsammans, vi har så himla dålig humor att jag skrattar åt den, sjukt korkade är vi, men därför är vi ju så inteligenta tillsammans...
 
 
Men svaret på frågan "Har du inga dåliga dagar?" svaret ni får är KLART JAG ALLTID ÄR GLAD NÄR JAG HAR 2 UNDERBARA TJEJER I MIN NÄRHET SOM ALLTID GÖR MIG GLAD, DÅ KAN MAN BARA VARA GLAD OCH LYCKLIG!!!!!
 
 
Ja ni ser själva, crazy girls.. haha jag tycker bilderna är skit crazy därför valde jag dessa.
 
Hade bara bild på mig och min ena vän av dessa två men kanske kommer upp en bild på M lite senare om hon tycker det är ok!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0