2012-10-20 ridpasset

 
Tjena blir ett sent inlägg om dagens ridpass idag. Jag bestämmde mig för att rida ut en längre runda för att det var så fruktansvärt fint väder rena sommarvädret nästan. Jouline tyckte det var super mysigt o blev lite extra pigg..
Det sluta med en springande häst till låten Greyhound på NRJ. Nä men så här gick det till.
Jag hade galopperat en liten vända runt Åarna och så. Så var det en lååångraksträcka som jag bara ville galoppera på. Så jag fattade galopp och rätt som det är när Greyhund går i gång på högbas får Jouline för sig att gasa 100 gånger mer än tempot hon redan hade. När jag skulle försöka ta tag i henne o få stopp blev hon sur som FAN och bara drog iväg och tog ett par bocksrång look alike a cow.. hahah när jag äntligen fått stopp på henne var hon lycklig och stolt som en tupp efter sin så kallade lilla springtur. Nä hon var taggad som fan idag. Imorgon får jag se hur jag gör med ridningen. Idag tog jag runt 100 bilder på henne och mig. En del blev bra men nån annan blev dålig.
Men hoppas ni har haft en bra dag i det fina vädret så ses vi imorgon i ett vlogg inlägg kanske vem vet..
 
Dagens HISS : Underbart väder
Dagens DISS : Imorgon är det söndag en dag närmre skolan..
 
Men puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jacquline & Linn!

Sv - aww tack hjärtat, du är helt underbar asså!
Tack som fan för den snälla kommentaren du ställde!

Vet inte riktigt va vi tycker att du ska bättra på o så, du är väldigt duktig på de mesta faktiskt! :)
Bilder , humm? Dom som du tog nydligen när du red kanske? Dom va super fina!!!

I LOVE U <333333333333333

2012-10-21 @ 10:02:01
URL: http://Starsjumpiiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0