Avundsjuka, bortskämd, love life!

 
Är så himla trött på allt som har med avundsjuka att göra. Förfan håll era åsikter för er själva och blotta inte upp allt för allt o alla. Dina åsikter behöver inte du snacka om för andra som inte tycker så som du.
 
Blir så trött på att läsa om detta med " Avundsjuka ". Läs detta inlägget så fattar ni vad jag menar..http://lifeasoliviaa.blogg.se/2012/october/ibland-far-de-vara-nog.html#comment
Det är typisk avundsjuka jag har  blivit utsatt för sånt här såå mkt att man knappt orkar bry sig längre. Hästvärlden idag är katastrof. Alla vet och kan sin sak osv. Alla får ha en viss åsikt men inte en åsikt som gör dig ledsen, sårad och besviken. Har fått en del kommentarer av folk om Jouline. "Hur mkt hon kostat" man kan alltid fråga den frågan ja men alla har inte med det och göra. Ett pris för en häst idag ligger på höga summor och sjuka summor men även normala summor. Men det priset vi gav för Jouline är värd allt. Ingen ska ha med det och göra bara vi som köpare och dom som säljare så klart.
 

En värld idag är tokiga i skvaller och skitsnack. Men snälla förfan sluta upp nu och slå dig själv en bitchlap. Vakna till den mer ödmjuka världen och inte den så kallade " Idiotivärlden ".
 
Jag håller på med en sport som jag och min familj älskar. Mina föreldrar kör och hämtar och lämnar till träningar, stall och tävlingar långa vägar i svergie. Dom ställer upp för mig till hundra procent. Dom är månna om mig som deras dotter, dom vill mig alltid väll och alltid mitt bästa. Dom stöttar mig alltid till hundra procent och kämpar vid min sida varje dag.
 
Många vänner till mig säger alltid  " Bortskämda unge ". Men vänta nu lite. Är jag bortskämd bara för mina föreldrar vill mig så mkt och ställer alltid upp. Jag är ända barnet och det har dom sakt att vi gör allt för dig. Men det har ju sin gräns haha.
Men jag hatar att få höra ordet  " bortskämd ".
 
Jag har ett otroligt bra liv med en underbar familj som jag älskar. En häst som jag bara kan älska och en katt som är sjuk i huvudet. Mitt liv kan inte bli mkt bättre. Jag har ju även underbara vänner som ställer alltid upp för mig och stöttar mig i bråk.
 
Känns skönt med underbara folk runt omkring sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0