Dagarna går snabbare o snabbare.

Hejsan. Har det lite rörigt nu på bloggen men Jenni fixar som sakt. Hon kommer förtsätta imorgon med bloggen så den blir klar. Idag red jag på Jouline i nästan 2 timmar. Fast bara skritt då. Vi var på världens mysigaste runda verkligen. Asså den glädjen jag har till henne är svår att ge till någon annan.
Hon gör mitt vardagsliv underbart.
-
Nu ikväll har jag bara fixat med bloggen och dayviews. Ni får inte glömma att följa mig på instagram--> friidaaolssonn
-
har inget att berätta om idag i heller men imorgon kommer det bli en chilldag. Kommer gå upp när jag vaknar sovmorgon, Sedan äta och mysa framför tven och lite senare på kvällen komer pappa o då blir det rida. Fast jag får se hur det blir helt enkelt. Mamma skulle kanske ta bilen och lämna pappa på jobbet och så har vi bilen hemma för våran andra är på lagning eller nått jag vet inte haha. Men iallafall.. här kommer bilder ifrån igår :D

Kommentarer
Postat av: Julia - En ponnyryttare

Söt blogg! Länkbyte? :-)

2012-10-29 @ 09:11:14
URL: http://eliteponys.blogg.se
Postat av: Kajsa

Var det dom bilderna som jag tog?:)

Svar: Japp :) <3
Frida Olsson

2012-10-29 @ 23:46:38
URL: http://kaisass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0