Dagens ridpass

Red min underbara stjärna idag. Gick svin bra. Hon hoppade som en grodda. Riktigt piggelin var hon, alltid lika kul att rida henne för jag hittar fler knappar hela tiden efter varje ridpass. Är cp lycklig för att äga en så här fin ponny!
~
Jag red mkt på volter och serpentiner. Mycket övergångar med bra tempo. jag försökte få henne lite mjuk i båda siderna och slappna av och det gick jätte fint. pappa hann inte filma för jag var klar när han kom men allt gick super. Hahah varje gång vi byter galopp gör hon värsta glädjeskuttet haha. Men nä har inte mkt mer att säga om dagens ridpass haha det gick skit bra iallafall.
~
 ~ Jag känner äntligen glädje, du är obeskrivligt underbar på alla viss~
d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0