FILMKVÄLL PÅ HÖG NIVÅ.

Hej min gulliga läsare!
Idag har jag inte gjort så himla mkt mer än att funderat och åter igen funderat på hur min morgon dag ska se ut.
Jag hade tänkt mig att rida lite på morgonen runt 9 och sedan blir det hem och fixa rummet som jag aldrig blir klar med.
 
Denna dagen har varit ganska lugn var hon Jouline runt 6 tog in henne och gav henne lite mat, sedan blev det hem och se film. Dagens film alternativ blev. Shark Night 3D skit läskig film. Och nu ser jag på The Last Song, gråter redan och halva filmen har bara gått omg jag kommer dö av tårar. Imorse såg jag Sex And The City!!
 
Aja det blev en chill dag idag med mkt mys med min fina kattbebis. Love u b....
Hopppas ni andra har haft en bra dag idag och får en mysig fredag kväll.
 
~Jag älskar dig men det finns så mkt frågetecken i allt~
 
 
NÄ nu ska jag fortsätta se min film The Last Song.
Kommentera vad ni vill läsa om på bloggen har
lixom ingen fantasi just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0