förkyldddddddddd..

Hejsan bloggen och alla bloggläsare
 
Jag har varit sjuk sen tisdags nu eller ja på kvällen kom jätte hög feber och jag skulle ju igentligen vara ledig onsdag och torsdag denna veckan för vi sklle uppåtlandet, men imed jag var sjuk fick vi ställa in allt, trist men aja. Har suttit och drogat mig med panodil, iprem, nässpray och halstabletter. Kul svar nej.
 
Har inte ridigt nu sen tisdags hon får nog tyvärr stå fram till helgen eller nått. Synd men hon har gått väldigt hårt nu varje dag, vi brukar rida i 45minuter - 60minuter så hon är värd att få villa nu.
 
Är det någon som vet någon bra sida man kan söka på för att se bra filmer??
 
Hoppas alla kommer ha en super dag för det kommer ju inte jag ha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0