Galopprace!

Tjena bloggen de var ett tag sedan som jag bloggade sist.
Därför jag inte har kunnat blogga har varit för skolan och så. hade prov att plugga till osv. men ni fick några korta inlägg iallafall.
Igår red jag Jouline på gräset. Hon var svin pigg så jag skritta för det mesta så hon fick ta det lite lugnt. Runt kl sex kom fam Lindblad hit (y)
Vi såg lite film igårkväll/natt. Såg lite cp filmer hahaha.
Idag stack vi till stallet runt kl 12 ungifär. Vi fixade Jouline och red. Kajsa tog ett par bilder o filmade en heldel så det kommer att komma upp så snarast som möjligt. När vi var klara i stallet med Jouline så tog vi in dom andra ponnysarna.
Kajsa tog ett litet race med shettisen hahah.
Del slutade med att vi höll på att dö av garv..
Jag ska försöka få in filmerna i datan och lägga upp dom här. När vi var klara med allt i stallet exakt allt kom mammorna och hämtade oss så åkte vi till ICA och handla godis o chips. (Busigt).
Så just nu sitter  vi och smygäter gooodis och ska välja film. Har ni tips på bra filmer så släng in det i en kommentar lovers..
 
 
Pallar inte skriva mer nu så gooooooooooodbyyyyyyyeee.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0