Godmorgon min älsklingar.

Hejsan vaknade precis utav att vinden slår mot mitt fönster 24/7..
Så nu ligger jag här med mobilen i högsta hugg och väntar på att jag ska orka gå upp.
Nu ska jag käka lite frukost,cigg sedan på med ridklädder och ta sig upp till stallet. Idag blir det att skritta mycket som igår fast jag kommer lägga in nån övergång lite då o då.

Är super glad att pappa ska ta tag i transporten nu. Imed det är snart vinter och då vill man kanske kunna åka iväg till olika ställen och rida. Måste oxå börja hoppträna märks på henne. Vill ni veta vad hon gjorde igår!?!
Kommentera så tar jag de i ett inlägg!
Måste gå nu pussen haj!
Videofyme kommer uppdateras med ny klipp sen när jag red i förrgår!! :)
Puss o kram!

Ps bild på Kajsa, Jouline och mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0