Har praoat hela veckan.

Tjena bloggen. Har haft super dålig bloggning ett tag men hoppas ni överlever det.
Nu i denna vecka kommer det att komma ny header och design av min vän Jenni Lindwall.
Hon är verkligen grym på göra header.
Har ni något önskemåll hur min header ska se ut så säg bara till.
 
Idag har jag praoat, super kul verkligen. Har bara två dagar kvar på praon ganska trist faktiskt.
 
Igår när jag skulle rida min tös så hade hon ju naturligtvis tappat en sko. Så imorgon kommer hovslagaren Sven och fixar det. Min lilla tös har fått vila nu ett tag.
 
Jouline har verkligen varit såå fin dom senaste dagarna jag ridigt, hon lättar mer o mer i steget och går super fint med nacken. Vi har en hel del kvar att öva på men allt kommer ju med tiden vi lär känna varandra.
Fick en fråga av två vänner att dom ville jag skulle berätta mer om Jouline och det måste jag ju naturligtvis göra imed jag inte gjort det så ingående.
 
Såg precis på rapport att en varg eller en flock vargar har varit i skurup 10 minuter från där jag bor. Dom skulle bara våga röra min Julie!!!
 
Nä nu ska jag fixa med bilder till Jenni, hoppas ni har haft en bra dag.
 
XOXO // FriidaOlsson.blogg.se!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jacquline

sv - amen du då, världens finaste tjej! <3333333333333333333333333

2012-10-10 @ 20:45:05
URL: http://starsjumpiiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0