Imorgon blir det stallet. Men nu sova.

Imorgon bär det av till stallet och fixa med Jouline. Hon ska skos så ska jag ta en vända på gräset efteråt. Jouline kommer nog var svin pigg, men det är bara kul. Suger verkligen på att skriva inlägg så här men aja.
Red Flisan idag, hon var super duktig. Hon var framåt och så. Nu är kl 23;17 så jag ska nog sova nu. Jo som sakt snackade med Olivia innan i telefon vi hade en del saker att berätta haha.  Olivia är en riktigt härlig tjej med mkt humor. Hoppas det blir fler pratstunder
( www.odphoto.blogg.se ).
Nä nu ska lillllaa jag sova sött och vakna somm en prinsessa eller rättar sakt som en häxa aja jag möts ju imorgon bitti med ett glatt gnäggande av min stjärna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0