Love Story.

 
Ursäkta för dålig bloggning men har haft gäster sen kl tre.
Ni har iallafall fått en jävla massa videos så hoppas ni blev glada. Imorgon blir det stallet runt 10.00 och rida sedan hem och fixa med rummen.
 
-
-
 
Jouline är så himla söt. Idag när jag borstade henne så blev jag lite så här ledsen ni vet utan andledning. Och Jouline märkte det av en konstig andledning och vände på huvudet och hade sitt huvud vid min axel och lade öronen sådär på sidan och allt blev sådär mysigt tyst, hörde bara hennes andetag och flåsande mot min axel.
Känslan när man känner sig älskad av sin häst och få känna att man kan hitta tbx till allt det intresse jag hade innan. Jag ryser av bara tanken att få varje dag se denna underbara ponny med min alldeles egna livslevade ögon. Hon är min pusselbit till mitt hjärta. Min egna ponny. MIN MIN MIN PONNY.
 
Foto från idag. Tog på hennes finfina grimma, som hon hade dagen hon kom till oss. Min prinsessa.

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: ja jag håller med dig om skabersjö, gillar också den anläggningen väldigt mycket!! :) <33333333333

2012-10-31 @ 18:48:21
URL: http://eighthooves.blogg.se
Postat av: Emma

Gu va söt hon är! Hur stor är hon? Och hur gammal? :) Btw jag lägger till dig på bloglovin nu :)

2012-11-01 @ 08:33:11
URL: http://emmascrazylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0