My Life!

Jouline du är en ända som verkligen betyder, du lös upp min värld varje gång jag såg dig. Jag åkte i 5 dryga timmar men det var det värt. Du är värd allt det finaste på denna jord, ingen kan älska dig så mkt som jag gör, u är en liten bitch, kärrring osv ibland men det är din personlighet utan de hade du inte varit den underbara hästen som jag äger, i papperna står det ÄGARE FRIDA OLSSON. Kan man vara stoltar än jag svar nej, Du är min alldeles egna kärring som jag älskar mer än marken vi födds på.
Du är det vackraste som någonsin skappats. Du är det vackraste jag vet, du är allt jag någonsin önskat, du är allt jag någonsin velat ha, du är allt som man kan ha, du är den jag kommer älska tills du och jag tar våra sista andetag,
---
---
---
---
Jag önskar att ni hade sett mig nu Farfar, mormor och morfar ni hade varit en del av mitt intresse, ni är där uppe bland molnen och vackar över mig, jag ber aldrig till självaste gud utan jag ber till er att stöta mig och ge mig ett tecken, ni är dom finaste som finns tack för ni gjort allt gott till mig!
Saknaden är oehörd!
Ni är fortfarande i mitt hjärta precis som min underbara grå prins!
Tack för dom under bara stunderna ni gett mig, jag minns er fortfarande även om jag var 2, 4, och 6 år när ni försvann ur mitt liv men minnena finns kvar än jag älskar er soo mutch!

Kommentarer
Postat av: linda bolin!

ååh va fint frida! <3

2012-10-04 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0