Nyytttt!!

Usch vad tråkigt väder det är just nu. Bara en massa blåst och regn.

Red lilla tjejen idag. Allt gick väll sådär. Hon var ganska spänd så jag tänkte bara ha lite kul med henne så jag red med långa tyglar så att hon fick lufsa fram och bara försöka slappna av och det funka utmärkt. Hon var fortfarande lite spänd med det släppte efter hand. Vi tog lite bildfer idag igen men jag tog dom själv haha så dom blev inte dom bästa bilderna men det blev helt ok. Som ni kanske redan sett så har jag en ny header och en ny fin design. Ni kan aldrig lista ut vem som gjort det.. JO JAG.. eller inte hahah jag vet inte hur man gör änns så min kompis Jenni fick göra det och tack för allt jobb du lagt ner blev super fint verkligen!
 
WWW.LINDWALLFORLIFE.BLOGG.SE CHECKA IN HÄR OCH FÅ LITE HJÄLP MED ERAN BLOGG OCH BLI INSPERERADE!
 
Imorgon kommer det gäster. Så kommer rida runt 10 imorgon och hemma runt 13 så kommer gästerna runt 15. Oj blev mkt siffror men aja skit i det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0