Rida idag

Jävligt dålig uppdatering har haft mycket denna veckan och inte hunnit med så ja men aja. Jouline fick vila igår och i förrgår. Idag ska hon ridas iallafall. Har prov idag har pluggat som fan, skit stressad men det kommer nog gå bra. I hope..
Aja sen efter skolan idag var det tänkt att käka med mina vänner men imed pizzan öppnar 16.00 är det ju försent. Men aja det spelar ju ingen roll vi får ta det över lovet. På fredag kommer våra vänner ifrån Småland hit och åker hem på sööndag är inte säker om det var söndag.. Men aja.. Pappa ska fixa transporten snart så vi kan hoppa lite. har ju inte hoppat henne sen jag provred henne och då var hon heeeyt!
Men ska ta på mig skolkläderna nu och fixa mig så har inte nån längre tid som jag kan snacka nu så jag hoppas ni är villiga att ha en videoblogg.

Dagens fråga::
Vad har ni för bett på era hästar?? ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Pelham och tredelat :)

2012-10-24 @ 20:49:16
URL: http://Http://twelvehooves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0