TV MYS MED PLANKA.

 
TJENA.
Idag har jag gjort väldigt lite eller vad man ska säga haha. Jag var i stallet imorse och pysslade städade och så. Imorgon blir det lite konistionsträning om det inte är för blött ute annars blir det lite m-arb.
 
Ikväll blir det lite mys vid tven och bloggen. Ska käka planka nu och bara mysa som en helt vanlig lördagskväll.
Som sakt imorgon är det söndag och då blir det konditräning som jag skrev här uppe men jag hade tänkt ha lite galoppträning längst åarna och lite sånt om det inte blir så kommer jag nog ta lite m-arb på gräset och då kommer nog pappa filma om jag kan tvinga han.
 
VI NI HA EN VIDEO NÄR JAG PROVRED HENNE ?!?!
NÄR JAG HOPPAR OCH SÅ ??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michan

sv, awe tack hjärtat !!!

loveu <3333333333333

2012-10-13 @ 21:52:03
URL: http://michanochrappe.blogg.se
Postat av: Felicia e

Ja!! :)<3

2012-10-14 @ 10:39:00
Postat av: jessica w

ja vi vill ha video ;)

2012-10-14 @ 19:23:09
URL: http://jessiewadst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0