varför skapppa liv när döden ändå kommer senare.

Saker förändras varje dag. Saker försvinner och dom du älskar försvinner med tiden.
Ibland undrar jag vad ordet döden går ut på. Om man dör kommer man till en annan värld då eller kommer man aldrig mer återuppstå?
 
Eller får man ett annat liv efter ordet döden som är bättre än livet ?
Jag har alltid undrat detta, även om det låter konstigt så.
Mycket saker har försvunnet ur mitt liv, vänner, djur och släcktingar. Jag önskar varje dag att jag ska få se dom igen, Önskar varje dag att kunna få sjunga för farfar igen och rita teckningar till han med stora röda hjärtan på och få leka kurragöma igen. Få vara Lucia för min mormor igen och få krama om henne igen och känna doften av sin favorit parfym.
 
Även om jag var 2 år när du försvann morfar minns jag dina vackra ögon och din vänliga röst.
 
Ibland önskar man bara att man kunde få vara liten igen och inte få vara 15 år och allt ska vara så allvarligt.
 
Jag vet att ni är där uppe någonstans och tittar ner på mig,
Jag vill ni ska veta att jag älskar er tills jag själv tar mina sista steg och andetag på jorden!
 
All kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: mich

så sjukt bra skrivet!!!!! <33333

2012-10-06 @ 09:06:52
URL: http://michanochrappe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0