Lyckligare nu än någonsin

Friida Olsson



Tjoooo!

Hahah vilken dag, känner att jag är as grym på as kasta pappersbollar på folk..

NOT..

Aja.

Igår blev det mkt pluggande tyvärr hann knappt blogga men hoppas det var okej ändå, hahah omg lade mig 00.34 igår.

Gissa varför, snackade med bästavän ganska länge och även kollade jag bilder från år 2004-2011.

Asså det var helt sjukt började fan böla som fan, såg bilder på mig och putte ifrån olika tillfällen, jag såg bilder på när jag skulle rida en kaxig liten shettis som ville bocka hela tiden, min första tävling med Salsa som jag vann, och även bilder ifrån när jag gick på dans skola och uppträdde med min grupp på biograffen i trelleborg.

Jag hittade även bilder när jag började rida för första gången, och när jag satt inne hos delefinerna och klappade på dom 1h 30min ( film och bilder ).

ja som ni fattade hittade jag jävligt många bilder haha.

 

Ska höra med mamma om jag kan få lägga över bilderna på pappas data och lägga upp dom här på bloggen, vill någon det ??

Hoppas alla har haft en awesome dag idag för det har jag.

Imorgon ska vi på teater med skolan.

hoppas ni har haft en bra dag ?!

Kommer nog lite åsikts inlägg senare så ni är upmärksamma.

 

Puss mina UNDERBARA läsare!

OBS. ! ni får inte glömma att kommentera innan ni klickar på krysset eller minuset ;)  <3



















 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

söta frida & salsa! <333333333

Svar: Hihi znallsen <33333333333
Frida Olsson

2012-09-04 @ 21:11:11
URL: http://eighthooves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0